„Romantic Psycho” od Quebo to nie tylko muzyka, ale przede wszystkim świetnie wykreowany produkt, nie tylko pod względem produkcyjnym, ale też marketingowym. Nie wszystkim przypadnie do gustu, jednak niewątpliwie jest to swoista podróż przez własne myśli i emocje.
Duży sukces marketingowy
Romantic psycho na początku zasługuje na zwrócenie uwagi głównie ze względu na intrygujący marketing, dość nietypowy i na pewno świeży na polskim rynku muzycznym. Już sama początkowa „przemiana” rapera w prostego, skromnego i zamkniętego w sobie chłopaka bardzo podziałała i przyicągnęła dużą rzesze osób, nie tylko zainteresowanych rapem. Duży sukces. Następnie rozkwit i powrót do obecnej formy i obecnego ja. Kolejny duży plus na koncie marketingowców. Zainteresowanie rośnie. Kurtyna opada 1 kwietnia, czyli z dniem publikacji teledysku do utworu „szubienicapestycydybroń”. Widzimy tam obraz z perspektywy rapera, w którym ukazuje on, jak naprawdę wygląda showbiznes, bez koloryzowania i zbędnej otoczki.
Romantic psycho muzycznie
Jak sama nazwa wskazuje, Romantic Psycho dotyka tematyką głównie spraw sercowych. Motorem napędowym niewątpliwie okazała się partnerka rapera — Natalia Szroeder. Wiele kawałków na płycie opowiada o tym, że nieważna jest opinia publiczna, a liczy się jedynie miłość i bliscy. Cała płyta potrafi zaskoczyć głównie przez swoje zróżnicowanie, gdyż każdy może w niej znaleźć coś dla siebie. Mniej otwartym słuchaczom z pewnością pomoże obecność innych muzyków, np. Ralpha Kamińskiego czy Bedoesa. Romantic Psycho to dobry przykład na to, jak bardzo na przestrzeni ostatnich 10-15 lat zmienił się i ewoluował polski rap. Płyta jest do kupienia w sklepie Queshop.